Streamer popularniejszy od Messiego

  • Autor: Adam Berdzik
  • Opublikowano: 13 Kwiecień 2018
  • Komentuj 2

Trzecie miejsce wśród wszystkich sportowców pod względem interakcji na swoich social media zajął w marcu streamer Tyler ''Ninja'' Blevins. W tyle zostawił takie nazwiska jak Leo Messi, Zlatan Ibrahimovic czy Conor McGregor. 

Marzec był dobrym miesiącem dla Tylera. Jego stream z Fortnite, do którego między innymi zaprosił znanego rapera Drake'a, okazał się prawdziwym hitem. By zobaczyć popisy ekipy Ninji na streamie zebrało się w pewnym momencie ponad 600 tysięcy ludzi, co do dziś stanowi niepobity rekord. 

Ninja ma teraz kolejne powody do zadowolenia, bo według firmy Hookit i Bryce'a Bluma, w marcu osiągnął trzeci najlepszy wynik interakcji w social mediach wśród wszystkich sportowców świata. Firma Hookit zajmuje się wyceną kampani dla firm chcących zainwestować w nowe media, stąd zainteresowanie Ninją. Zaliczanie Ninji do kategorii ''sportowców'' może budzić pewne wątpliwości, niemniej Hookit uważa, że inaczej się go skategoryzować nie dało.

Jak widzicie Ninja okazał się lepszy od sportowców, których znamy z pierwszych stron gazet. Wynik Zlatana Ibrahimovicia to 43,5 miliona interakcji, Messiemu udało się zgarnąć 51,3 miliona interakcji, a Neymarowi nieco ponad 50 milionów.

I teraz uwaga, bo to ważne: Tylera ''Ninję'' Blevinsa we wszystkich jego social mediach obserwuje jedynie 3,2 miliona osób (Hookit nie bierze pod uwagę pięciu milionów obserwujących Blevinsa na Twitchu) Dla porównania: aktywności Messiego w sieci obserwuje 180 milionów ludzi, Zlatana 62,5 miliona, a LeBrona 100 milionów. Kapitan naszej reprezentacji, Robert Lewandowski, w marcu znalazł się na 86 miejscu, z ponad 22 milionami obserwujących i 4,6 miliona interakcji. Jeśli idzie o zaangażowanie fanów, to Ninja bije wszystkich tych panów na głowę. 

Wychodzi z tego, że followersi Blevinsa są nieporównywalnie bardziej aktywni w sieci niż fani jakiegokolwiek innego sportowca, a sami esportowcy stają się coraz bardziej łakomym kąskiem dla potencjalnych sponsorów. Pełną listę 100 sportowców z największą liczbą interakcji znajdziecie wchodząc w ten link.

Tylko kwestią czasu jest moment, w którym esportowcy będą okupowali czołowe miejsca na takich listach? Patrząc na wyniki Ninji wydaje się to niemal pewne. 

Przyszłość nadeszła i ma na imię gry komputerowe

[źródło: hookit.com/ranks]

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze