Sony uderza w sentyment

  • Autor: Adam Berdzik
  • Opublikowano: 28 Październik 2016
  • Komentuj 1
Najnowocześniejsze gadżety, super kamery i zwalający z nóg montaż. Tak, tego spodziewalibyśmy się w pierwszej reklamie PS4 Pro. Tymczasem Sony stawia na klimat retro. Bardzo retro.  Właściwie kiedy pierwszy raz zobaczycie ten film to może się Wam wydawać, że powstał, żeby zareklamować PSX, a nie najnowszą, i wedle słów Sony, najpotężniejszą konsolę jaką widział świat. Zauważyliście, że nawet słowem nie zająknęli się o możliwościach konsoli? Pokazują za to najnowsze Call of Duty i jego tryb zombie i zapewniają, że konsola dostarczy tak realistycznej grafiki, że poczujemy jakby nieumarlaki stały z nami twarzą w twarz. Pewnie dlatego reklama utrzymana jest w takim, a nie innym stylu, bo tryb ''Zombies in Spaceland'' z CoD: IW przenosi gracza właśnie do lat '80 poprzedniego stulecia. Ale o 4K nie słyszałem ani słowa, a przecież konsola ma takie cuda potrafić.

Zachęceni?

Zachęceni?

Jak na pierwszą reklamę to chyba Sony mogło postarać się lepiej. Czy może Japończycy chcą, żeby wszystko rozeszło się w ramach virala? O konferencji, na której Sony po raz pierwszy pokazało Pro też nie było jakoś specjalnie głośno i można odnieść wrażenie, że Sony nie rzuciło wszystkich swoich zasobów by zareklamować nowe PS4. Premiera PS4 Pro już za niecałe dwa tygodnie, bo Sony planuje wypuścić konsolę na rynek 10 listopada tego roku. Jak Wam się podoba propozycja Sony? [źródło: facebook.com]

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze