Iron Harvest już osiągnęło cel na Kickstarterze
- Autor: Kamila Zielińska
- Opublikowano: 17 Marzec 2018
- Komentuj 1
Wizja Jakuba Różalskiego, odpowiedzialnego za stworzenie świata 1920+, jest już coraz bliżej spełnienia. Nowa gra niemieckiego KING Art games zaledwie tydzień temu ruszyła z kampanią na Kickstarterze, by już po kilku dniach osiągnąć pierwszy próg 450 tysięcy dolarów.
Oprócz polskiego artysty przy grze pracuje również nasz rodzimy kompozytor, odpowiedzialny między innymi za muzykę z pierwszego Wiedźmina, Adam Skorupa.
Iron Harvest to alternatywna strategia czasu rzeczywistego, utrzymana w stylistyce prac Różalskiego, gdzie mechy zdominowały fronty I Wojny Światowej. Trzeba przyznać, że twórcy postawili sobie bardzo realne i atrakcyjne dla graczy cele. Jednak najbardziej kuszącym progiem jest chyba multiplayer, który dodany zostanie do gry, jeśli uda się uzbierać aż milion dolarów. Połowa już za nami, a zostało jeszcze sporo czasu, bo 29 dni zbiórki. Cel jest więc jak najbardziej realny
Tak prezentują się wszystkie progi zaplanowane przez niemieckie studio:
[Źródła: kickstarter.com, kingart-games.com]
Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!
Komentarze