Grave

  • Autor: Adam Berdzik
  • Opublikowano: 18 Kwiecień 2014
  • Komentuj 5
http://youtu.be/Xgv6uOZ6Urs Wykorzystując możliwości crowdfoundingowego Kickstartera niezależne studio Broken Window planuje wypuszczenie ciekawie zapowiadającego się survival-horroru pod tytułem Grave. Gra pokazać się ma na Xboxa, komputery PC oraz Mac.  Grave już na pierwszy rzut oka różni się trochę od tego do czego przyzwyczaiły nas inne survivale z zombie w rolach głównych. Jak przekonacie się oglądając krótką zapowiedź Grave ma w sobie posmak szaleństwa pomieszany z psychodelicznymi dźwiękami tworząc bardzo niepokojący i szarpiący nerwy nastrój. Nasi przeciwnicy są wrażliwi na światło, więc warto używać wszelakich świecących obiektów, aby ich odstraszyć. Przyda się wszystko: latarki, granaty oślepiające, zapałki. Ostatecznie będzie można nawet podpalić umarlaka tworząc świetną ruchomą pochodnię. Człowiek od razu czuje się bezpiecznie jak biega koło niego banda palących się zombie. 1289de6a0ef61bb79212912fefb48542_large Gra osadzona została na wielkiej , otwartej na eksplorację, pustyni. Co normalne u truposzy to to, że dużo bardziej aktywni są w nocy. Dnie będziemy spędzać na budowie bazy czy zbieraniu najpotrzebniejszych do przetrwania przedmiotów. Jedzenie, baterie, broń czy benzyna to tylko niektóre z rzeczy, które znacznie mogą polepszyć nasze opcje na przetrwanie.
Co ciekawe Broken Window w swoim Grave użyło jeszcze jednego elementu. Świat w okół nas będzie się zmieniał. I nie chodzi tu tylko o światło czy rozróżnienie między nocą a dniem - nasze otoczenie ulega kompletniej zmianie wraz z nastaniem kolejnej doby. Pozwoli to graczom na nieskończoną wręcz eksplorację dynamicznego otoczenia. Każdy z Was, który ma w sobie nutkę awanturnika powinien bez problemu odnaleźć się w grze. Zwłaszcza, że Grave ma być w stanie obsługiwać Oculus Rift!Cały gameplay ma przypominać bardziej surrealistyczne wizje jakie ktoś może zobaczyć po zażyciu zbyt dużej ilości psychotropów. Bohater wydaje się zagubiony w świecie, którego nie do końca rozumie. Trudno go winić - połączenie zombie z twardymi narkotykami musi przynieść podobne efekty. Zapytany o swoją grę deweloper odpowiada: ''świat składał się będzie z rozległych pustkowi  z dziwnymi regionami i artefaktami. Krajobraz jest zdominowany przez pustynię, ale wiele typów lokacji może się zmaterializować wraz z postępem w grze i porą dnia. W przypominających oazy miejsach możemy znaleźć części bardzo odległych lądów, kawałki miast, lasy a nawet małe miasteczka rodem z Dzikiego Zachodu. Te lokacje są niczym fale czasu, które definiują logikę i umiejscowienie gry''. Twórcom brakuje jeszcze trochę do pułapu 30 tysięcy dolarów jaki sobie założyli, ale jest jeszcze czas aby ich wesprzeć. ca00f0bab63f92816aaa0fab61c55af1_large

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze