Destiny zaczęło pięknie pachnieć
- Autor: Adam Berdzik
- Opublikowano: 06 Wrzesień 2014
- Komentuj 5
Jednak zakaz reklamowania nie zniechęcił speców od marketingu w Microsofcie. Aby obejść układ Sony/Activision w Redmond postanowiono ''stworzyć'' nową markę perfum, która dziwnym zbiegiem okoliczności nazywa się tak samo jak wielce oczekiwany przez rzesze graczy Destiny. Założono także specjalną stronę internetową nowego ''produktu'' Microsoftu.
Jednak kampania w internecie to nie wszystko. Brytyjska filia Microsoftu idzie jeszcze dalej publikując reklamy swoich perfum także w gazetach.
W jaki sposób zareaguje na to Sony albo Activision? Czy uznają to za sprytny marketing czy raczej za naruszenie swoich praw? To się dopiero okaże.
Nie jest też to pierwszy przypadek kiedy gra wychodzi na nowe konsole, ale tylko jeden z producentów sprzętu ma prawo ją reklamować. Podobny deal jest w mocy w przypadku Microsoftu i... własnie Activision w związku z dodatkami do Call of Duty.
Pomysł Microsoftu na przypomnienie graczom, że Destiny dostępne będzie też na ich konsoli może negatywnie wpłynąć na ich relacje z Activision bo to w końcu w nich, a nie w Sony uderza nowa kampania marketingowców z Redmond.
Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!
Komentarze