Bethesdo, przestań no!
- Autor: Kamila Zielińska
- Opublikowano: 31 Grudzień 2018
- Komentuj 6
Po wielu krępujących momentach z życia Bethesdy, wielu rozczarowaniach i wtopach, gdy już śmiechy ucichły, a echo porażki powoli stawało się pieśnią przeszłości, nagle Bethesda zaliczyła kolejną wtopę. Pamiętacie słynne worki, które okazały się nie tyle być jutowe co poliestrowe? To wyobraźcie sobie, z czego robią butelki Nuka Coli!
Update:
Nasi pomocni czytelnicy podsunęli filmik, na którym widać, że plastikowa butelka jest właściwie pokrowcem dla tej właściwiej, szklanej, która jednak wygląda już zupełnie inaczej, niż oryginalne opakowanie Nuka Dark z Fallouta.
So, my Nuka Dark Rum finally arrived.
— Holly Green (@winnersusedrugs) 24 grudnia 2018
I was told the delay was bc they wanted to refine the inferior packaging.
They are gigantic. And light. The plastic--yes, plastic, I was expecting glass--is very cheap. Same I think as the Fallout 4 fridge, which I also have pic.twitter.com/SAUC2ILHxk
Z plastiku. Fani Nuka Coli zamówili na długo przed premierą butelki z Nuka Dark Colą, czyli rumem inspirowanym Falloutem. Butelki oczywiście zaliczyły ponad miesięczne opóźnienie w dostawie, a kiedy zniecierpliwieni fani dostali już swój rum okazało się, że podobnie jak torby z edycji kolekcjonerskiej, mocno odbiegają wyglądem i jakością od grafik reklamowych.
Oczywiście, gadżet mógłby być jedynie elementem kolekcjonerskim, gdyby nie fakt, że za 1/3 ceny Dark Coli od Bethesdy można na Etsy dorwać świetne butelki wielokrotnego użytku. Tutaj wychodzi już nie tylko zbieractwo, ale również pragmatyzm i sensowny projekt butelki.
The actual bottle design is a plastic shell the cheap generic 'Nuka Rum' is stored in. Funny because you can get actual usable Nuka drinking bottles on Etsy for 1/3 the price Bethesda is charging. https://t.co/2iSJNyoVB0
— GamesNosh (@GamesNosh) 25 grudnia 2018
Warto przypomnieć, że Dark Cola kosztowała fanów 80 dolarów. Za tę cenę spodziewałabym się minimum matowego, czarnego szkła! Można by dalej pastwić się nad Bethesdą i ich marketingowymi klęskami, ale chyba damy im już spokój... Lężącego nie powinno się kopać, a jak to zaśpiewał ostatnio NieDaRadek:
Ile można, weź się naucz.
Bethesdo, przestań no!
[Źródła: comicbook.com, screenrant.com, twitter.com]
Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!
Komentarze