Virtuti Cebulari

  • Autor: Kamila Zielińska
  • Opublikowano: 01 Wrzesień 2018
  • Komentuj 2

Na kolejną grę z serii The Bard's Tale trzeba było trochę poczekać. Jednak Barrows Deep wychodzi już we wrześniu, a twórcy muszą się nagłowić, jak dobrze sprzedać ten tytuł po latach jego świetności. Seria od początku broniła się niewyszukanym, acz chwytliwym humorem, więc i w kampani nie mogło zabraknąć takich elementów.

Twórcy oddają nam bowiem w ręce rzecz najważniejszą, cenę produktu finalnego. Koszt gry możemy znacznie obniżyć, spełniając kilka warunków postawionych przez twórców.

When you wish upon a bard
A drop in price is your reward
If you go high then we'll go low
Your Wishlist add can make it so

Ten wierszyk wbrew pozorom nie ma tylko ładnie brzmieć. Brian Fargo rzuca fanom wyzwanie, jeśli 300 tysięcy osób doda nowe Bard's Tale do wishlisty na Steam lub GOG.com, to cena gry zostanie zbita do 35 dolarów, a jeśli w akcji udział weźmie pół miliona osób, to nie dość, że cena spadnie do 30 dolarów, to jeszcze dodatkowo dostaniemy krasnoludzkie DLC Haernhold.

More wishes make the game a steal
So tell your friends about this deal 
When you wish upon a bard
Your dreams come true

Największe zaskoczenie czeka jednak na nas, Polaków. Specjalnie dla nas rzucono dodatkowe wyzwanie. Jeśli 30 tysięcy graczy z polski doda grę na swoją wishlistę, to zostaniemy odznaczeni mityczną Złotą Cebulą, która zapewni nam zniżki u vendorów w grze. Prawdziwe Virtuti Cebulari! :) Premiera gry już 18 września na PC.

^Piwo, piwo, piwo, pyszne z pianką piwo, piwo... !^

[Źródła:steamcommunity.comgog.com]

 

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze