Ubi nas lubi i rozdaje gry i prezenty!

  • Autor: Kamila Zielińska
  • Opublikowano: 27 Listopad 2016
  • Komentuj 3

Trzydziestolecie zobowiązuje!

Trzydziestolecie zobowiązuje!

Ubisoft nie słynął z dawania, wręcz przeciwnie. Ostatnio coś ich ruszyło, a nowa polityka firmy zakłada odbudowanie więzi z graczem. Tym sposobem planują pozbyć się płatnych DLC do gier, w których jest to po prostu wycięta zawartość należąca się każdemu, kto gre kupił. Dodatkowo co chwilę dochodzą wieści o promocjach i zniżkach. Ledwo co rozpoczął się miesiąc rozdawania prezentów na 30 urodziny francuskiej firmy, gdzie do wygrania codziennie super nagrody, to jeszcze z okazji Black Friday postanowili udostępnić za darmo cztery znane i lubiane tytuły.

Całkiem świeże produkcje... i to w gratisie do nowszych tytułów

Całkiem świeże produkcje... i to w gratisie do nowszych tytułów

Oczywiście, nie całkiem za darmo. Cała akcja polegała na tym, że kupując na Ubisoft Store jedną z tych gier... Battlefield 1 Deus Ex: Mankind Divided Dishonored 2 The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition FIFA 17 For Honor Ghost Recon Wildlands South Park: The Fractured But Whole Steep Titanfall 2 Watch Dogs 2 ...mogliście dobrać sobie totalnie za darmo którąś z tych produkcji... The Division Rainbow Six Siege Far Cry Primal Assassin's Creed Syndicate ...co daje nam ulubioną propozycję oszczędnych, czyli jedno gratis! Szkoda tylko, że tak słabo się reklamowali, bo promocja zakończyła się właśnie dzisiaj. Mało tego, nie wiadomo nawet dokładnie na jakim terenie oferta się pojawiła, dochodzi wiele rozczarowanych głosów, że w większości europejskich państw promocja dostępna nie była. Niedociągnięcia organizacyjne to nie przeszkoda dla Ubisoftu i nie powstrzyma ich przed rozdawaniem kolejnych prezentów.

Bardzo ładnie wyszło. Świątecznie i zachęcająco. Będę otwierać codziennie!

Bardzo ładnie wyszło. Świątecznie i zachęcająco. Będę otwierać codziennie!

Urodzinowy, zawierający 30 różnych pozycji kalendarz adwentowy dla gracza, to nowy sposób na ocieplenie wizerunku firmy od lat kojarzonej z masową produkcją niedopracowanych gier i płatnych DLC. Wiceszefowa Ubi, Anne Blondel-Jouin, odpowiedzialna za nowe, długoterminowe strategie spółki wydaje się być zdeterminowana, by nazwa Ubisoft przestała być odpowiedzią na wszystko, co złego może przyjść graczom do głowy. I tak właśnie dochodzimy do najciekawszego momentu. TUTAJ znajdziecie kalendarz z nagrodami. Zaglądajcie codziennie, może wygramy coś fajnego! [Źródła: 30days.ubi.com, pcgamer.com, gamespot.com]

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze