Jedni noszą na koszulkach symbol Batmana, inni swojej ulubionej kapeli rockowej, jeszcze inni jakieś ''ważne'' życiowo hasło. Ale nie fani Pokemonów - oni będą mogli nosić rzeczy z tyłkami swoich ulubieńców
Wczoraj japońskie Pokémon Center ogłosiło, że do sprzedaży w Kraju Kwitnącej Wiśni, a niedługo prawdopodobnie także w USA, trafi nowa kolekcja “
Hip Pop! Parade”, której główną cechą jest to, że koncentruje się na pokazaniu nieco rzadziej oglądanej części ciała Pokemonów.
Nie wiadomo czemu akurat na tyłkach skupia się nowa linia gadżetów, ale większość z Was na pewno zdaje sobie sprawę, że niektóre pomysły Japończyków wykraczają poza wszelkie logiczne ramy - przynajmniej z perspektywy Europejczyka.
W kampanii swoich tyłków użyczy sześć Pokemonów: Pikachu, Piplup, Growlithe, Swablu, Buzel i Azumarill. Wszystko ma być dostępne w
Japonii już od 10 października. Jesteście ciekawi jak to wygląda?
Za około 20 $ dolarów fan będzie mógł kupić poduszkę z ''
wizerunkiem'' Pikachu lub Swablu i zrelaksować się na niej przytulając ją do głowy:
Pragniesz nieco naelektryzować atmosferę w sypialni? W takim wypadku koniecznie musisz zaopatrzyć się w bokserki (damskie i męskie) z wizerunkiem ukochanego przez wszystkich Pikachu:
Jesteś eko i nie kupujesz torebek jednorazowych w supermarketach? Wytrzymała płócienna torba na zakupy na pewno Ci się przyda:
Boisz się o swojego nowego smartfona? Piękna torebka na telefon powinna uchronić go przed wszelkimi zarysowaniami:
W biurze nie traktują Cię poważnie? Zmień to dzięki segregatorom na dokumenty i pokaż szefowi co naprawdę o nim myślisz:
Uwielbiasz zostawiać swojej rodzinie małe słodkie wiadomości na lodówce? Teraz możesz zrobić to jeszcze bardziej słodko używając pokemonowych magnesów:
Jak widzicie w “Hip Pop! Parade” jest niemal wszystko co potrzeba do wyrażenia miłości do pokemonowych tyłków. Jeśli kampania trafi w gusta oszalałych na punkcie Pokemonów Japończyków ( a można spokojnie założyć, że tak będzie) prawdopodobnie niedługo na rynku pojawią się także inne zwierzątka.
Czy ta
kolekcja miałaby szansę odnieść sukces nad Wisłą? Przecież u nas fanów Pokemonów nie brakuje. To już jest pytanie do Was!
[źródło:
pokemon.co.jp,
neogaf.com,
rocketnews24.com]
Komentarze