Metro Last Light - Porównanie Graficzne
- Autor: Adam Zientarski
- Opublikowano: 19 Maj 2013
- Komentuj 2
Metro Last Light - Porównanie Graficzne
Testowano na:
Procesor: Intel i5 760 2.80 GHz
RAM: 8 GB DDR3 1600MHz
Karta Graficzna: ASUS Radeon 7970 HD Matrix Platinum
Płyta Główna: MSI P55A-GD55
System Operacyjny: Windows 7 Professional 64 bit
Rozdzielczość: 1920 x 1080
Przed Wami porównanie graficzne z gry Metro Last Light. Poniżej znajdziecie 3 screeny dla każdego z 9 porównań. Na samym końcu możecie przeczytać jak wyglądały ustawienia graficzne dla poszczególnego screena oraz w pewnym sensie podsumowanie tego jak wygląda gra i jak wymagająca jest dla komputera.
Porównanie nr 1
Porównanie nr 2
Porównanie nr 3
Porównanie nr 4
Porównanie nr 5
Porównanie nr 6
Porównanie nr 7
Porównanie nr 8
Porównanie nr 9
Jakość najniższa (Bardzo płynna gra, stale powyżej 120FPS):
Jakość średnia (Bardzo płynna gra, stale około 60FPS):
Jakość najwyższa ( 30-45 FPS ):
Metro Last Light zawitało na naszym rynku kilka dni temu. Gra wygląda przepięknie i to bez znaczenia na jakich ustawieniach gramy. Twórcy sprytnie wykorzystali grę świateł i nawet na najniższej jakości gra może się podobać. Bardzo łatwo zauważyć, że na najniższej jakości Metro Last Light jest nieco przyciemnione. Taki zabieg powoduje, że widzimy mniej, nie patrzymy na detale, a podczas rozgrywki doświadczamy przepięknej grafiki - ponieważ nie widzimy wszystkiego.
Optymalizacja Metro Last Light to jak najbardziej + gry. Pierwsza część miała z tym problemy i do dzisiaj najmocniejsze komputery mają problem z pociągnięciem Metro 2033 na najwyższych detalach w wysokiej rozdzielczości. W przypadku Metro Last Light jest znacznie lepiej, a sama gra poszła do przodu w kwestii jakości grafiki.
W Metro Last Light trzeba przede wszystkim spojrzeć na grę świateł <=> cieni, mocne i wyraziste tekstury, woda oraz dym. Te aspekty na prawdę wyglądają perfekcyjnie. Wszystkim również polecam dokładne przypatrzenie się paniom, które tańczą w teatrze:)
Na koniec dołączę jeszcze pewną ciekawostkę. W grze możecie wybrać jakość SSAA. Włączenie tej opcji poprawi lekko kontury obiektów i znacznie obniży ilość FPS. Na powyższym sprzęcie wygląda to następująco:
SSAA x0 = 40-60 FPS
SSAA x2 = 30-45 FPS
SSAA x4 = 20-35 FPS
Co ciekawe różnica w wyglądzie jest tak mała, że nikomu nie polecam włączania tej opcji, chyba, że macie potężnego potwora, na prawdę potężnego.
Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!
Komentarze