Dawngate skasowane

  • Autor: Adam Berdzik
  • Opublikowano: 06 Listopad 2014
  • Komentuj 3
20130519222646a0dh9xn5x6g47rdj (1) 18 miesięcy jakie do tej pory Electronic Arts i Waystone Games poświęciły tworzeniu Dawngate - swojej własnej gry typu MOBA -można wyrzucić do kosza: właśnie ogłoszono zakończenie prac nad projektem.  Nie każdy gra, ale każdy słyszał: gatunek MOBA to jeden z najbardziej popularnych i przyciągających graczy typów gier ostatnich lat. Najbardziej znanym przykładem sukcesu takiego typu gry jest oczywiście League of Legends od Riot. Wyczyn obecnie najpopularniejszej dyscypliny e-sportowej próbowało powtórzyć wiele firm, między innymi Blizzard ze swoim Heroes of The Strom czy tworzony na kanwie Borderlands Battleborn. Do tej grupy chciała również dołączyć EA. RenzoChciała, bo jak własnie ogłoszono po 18 miesiącach beta testów firma postanowiła zawiesić projekt. Serwery będą jeszcze czynne przez następne 90 dni potem zostaną na dobre zamknięte. ''Dziś przypadło mi zadanie nie do pozazdroszczenia: muszę ogłosić, że kończymy pracę nad rozwojem Dawngate'' napisał na oficjalnym blogu EA dyrektor generalny Waystone Games Matt Bromberg. Jednocześnie producenci pragną zapewnić, że wszyscy gracze którzy zdążyli dokonać w grze mikropłatności mogą liczyć na całkowity zwrot pieniędzy. Ma się to odbyć szybko i bezboleśnie: jeśli macie gdzieś na komputerze dowody wpłaty to pieniądze wrócą do Was w ciągu 10 dni. W innym przypadku może to zająć nieco dłużej, ale EA jest zdeterminowana by wszyscy zainteresowani odzyskali to co w grę włożyli (poza czasem oczywiście). ''Choć przez ostatnie 18 miesięcy Dawngate znacznie się rozrosło, postęp jaki obserwowaliśmy nie był taki jakim byśmy go sobie życzyli'' dodaje Bromberg. BF4logoSIGNATURErgbBLK-1024x1024 Z Dawngate EA wiązała wielkie nadzieje, twórcy chcieli by ich nowe MOBA zmieniło ten gatunek w coś zupełnie nowego. Wygląda jednak na to, że społeczność graczy zdecydowała, że coś takiego nie jest im na razie potrzebne. ''Decydując się na stworzenie MOBA dobrze wiedzieliśmy, że to gatunek, w którym czeka na nas spora konkurencja. Nie chcieliśmy więc tworzyć klona istniejących tytułów''. wyznaje szef Waystone. ''W imieniu całej drużyny Waystone Games i EA jeszcze raz chciałbym podziękować wszystkim graczom za bycie częścią tej przygody'' napisał na zakończenie Bromberg.

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze