Co w sieciówkach piszczy #119

  • Autor: Patryk "PefriX" Manelski
  • Opublikowano: 31 Maj 2020
  • Komentuj 0

Uszanowanko wszystkim! Dzisiaj mam garść ciekawostek, przy czym jedna z nich opierać się będzie na przerażeniu. Sam Przedwieczny trafi bowiem do jednej z gier MOBA i strach się bać, jakie wywoła tam zamieszanie. Tak poza tym to w zasadzie powinienem kręcić nosem na Phantasy Star Online 2, które zaliczyło tragiczny debiut w regionie NA, ale ostatnio starczy smutnych wiadomości oraz marudzenia. Dlatego będzie pozytywnie, tak po prostu!

Czego zatem optymistycznego możecie się spodziewać?

1. Pokemon GO z nowymi technologiami

2. Banery reklamowe trafią do League of Legends

3. Czekacie na nowy sezon w Fortnite? No to poczekacie nieco dłużej

4. Nine to Five to nowy shooter 3v3v3

5. Cthulhu trafi do Smite, bo czemu by nie?


1. Pokemon GO z nowymi technologiami

Już wkrótce w Pokemon GO dostępne będą nowe technologie, jeszcze bardziej łączące grę ze światem realnym – Reality Blending oraz Pokestop Scanning.  Póki co spodziewać się ich można w wybranych telefonach, takich jak Samsung Galaxy S9, iPhone 11 oraz Google Pixel 3.

Dzięki Reality Blending Pokemon będzie mógł wchodzić za obiekty w otoczeniu użytkownika, zarówno częściowo jak i całkowicie. Kolejną funkcją będzie Pokestop Scanning, dostępny od początku czerwca dla trenerów powyżej 40 poziomu (zapowiedź podniesienia maksymalnego poziomu!). Pozwoli on graczom na przesyłanie wideo miejsc w których znajdują się Gymy i PokeStopy, aby jeszcze bardziej poprawić mapę świata i wrażenia z rozgrywki. Kiedy trener zdecyduje się skorzystać z funkcji poproszony będzie o sfilmowanie PokeStopu czy Gyma z wielu kątów, przez maksymalnie 10 sekund na materiał.

Dane te będą anonimowo i bezpiecznie przesyłane na serwer, wraz z wymazaniem wszelkich łatwych do rozpoznania obiektów takich jak twarze, tablice rejestracyjne czy inne. Materiały te nie będą zawierały żadnych personalnych informacji i nie będą powiązane z kontem użytkownika. Pozwolą one na przygotowanie dynamicznych map 3D, ulepszając tym samym wrażenia z korzystania z systemu AR.


2. Banery reklamowe trafią do League of Legends

Poczynając od letniego splitu, fani League of Legends, oglądający oficjalne transmisje e-sportu zobaczą więcej graficznych prezentacji marek związanych z e-sportem bezpośrednio na mapie gry. W przyszłości gry, deweloperzy będą eksperymentować, stosując unikalne rozwiązania pogłębiające więzi partnerów Riot Games z pełnymi zaangażowana lokalnymi i regionalnymi społecznościami fanowskimi.

To pierwszy produkt cyfrowy, który deweloperzy prezentują przed letnim splitem, zaprojektowany z myślą o wzbogaceniu wizualnego aspektu e-sportu. Marzeniem twórców jest stworzenie środowiska pełnego energii, jakie znamy z tradycyjnych dyscyplin sportu, dlatego będą kontynuować prace nad realizacją tego celu.

Banery będą widoczne dla widzów transmisji online, natomiast profesjonalni gracze podczas swoich oficjalnych meczów będą nadal widzieć standardową mapę Summoner’s Rift. Dzięki temu nowy model wizualny nie odbierze im możliwości trenowania i rywalizacji w identycznym środowisku Summoner’s Rift.

Banery Summoner’s Rift wraz z produktami takimi jak Pro View i misje oglądania, pozwalają tworzyć przeżycia integralnie związane z podstawową grą w League of Legends, które otwierają przed graczami i widzami więcej możliwości udziału w sportowych doświadczeniach. Póki nikt nie puści reklamy w trakcie meczu, to chyba nie ma na co narzekać, prawda?


3. Czekacie na nowy sezon w Fortnite? No to poczekacie nieco dłużej

Epic Games informuje, że aby przygotować wszystko na Sezon 3 Rozdziału 2, wydłużają Sezon 2 o tydzień. Nowa data premiery Sezonu 3 to czwartek 11 czerwca. Deweloperzy przypominają również, aby gracze nie zapomnieli sprawdzić Urządzenia – jednorazowego wydarzenia na żywo, zaplanowanego obecnie na 20:00 czasu polskiego w sobotę 6 czerwca.

Co wprowadzi nowy sezon? Tego nie wiadomo!


4. Nine to Five to nowy shooter 3v3v3

Redhill Games przedstawia pierwszy materiał z rozgrywki wersji alfa gry Nine to Five, nowego, taktycznego drużynowego FPS, który polega zarówno na przechytrzeniu rywali, jak i przewyższeniu ich czystą siłą ognia.

Ponadto Redhill ogłasza, że zamknięta alfa Nine to Five na PC rozpocznie się 4 czerwca. Gracze mogą zarejestrować się już teraz na www.ninetofive.game, aby zdobyć szansę na dołączenie do gry.

Osadzona w bliskiej przyszłości, gdzie korporacje mają władzę nad każdym aspektem życia, a bycie najemnikiem to tylko kolejna praca, gra Nine to Five stawia naprzeciw siebie trzy trzyosobowe drużyny, które rywalizują przez trzy rundy, realizując przy tym zmieniające się cele. Każda runda wpływa na kolejną, potęgując napięcie i zmuszając graczy do ciągłego dostosowywania swojej strategii w celu zwycięstwa, a całość meczu trwa około 15 minut.


5. Cthulhu trafi do Smite, bo czemu by nie?

Cthulhu to Wielki Marzyciel i Arcykapłan Wielkich Przedwiecznych. Przez niego otwiera się przejście do kosmicznych istot o niewyobrażalnej mocy. Istnieją one od niepamiętnych czasów, gdyż powstały prawdopodobnie przed nastaniem znanego nam wszechświata. 

Choć Cthulhu śpi w podwodnym więzieniu R’yleh, jego moc ujawnia się w każdym aspekcie życia na Ziemi, stając się źródłem niepokoju i rozpaczy. Wkrótce wybudzi się ze snu i bogowie Smite staną przed próbą, jakiej jeszcze nigdy nie doświadczyli.

Bóstwo to trafi do Smite już 16 czerwca. Będzie miało dwie formy z którymi związane będą osobne umiejętności:

  • Pasywne – Żerowanie na strachu - Cthulhu niszczy psychikę wrogich bogów, nakładając kumulacje Udręki swoimi umiejętnościami i ostatnim trafieniem łańcucha swoich ataków podstawowych. Przy czwartej kumulacji Udręki wrogowie zostają poddani Szaleństwu. Dodatkowo Cthulhu zyskuje moc magiczną za każdego pobliskiego wroga dotkniętego Szaleństwem
  • Przerwa zdrowotna - Cthulhu posyła przeraźliwy ładunek energii, zadając obrażenia wszystkim trafionym wrogom i zmniejszając ich szybkość ataku. Wrogowie trafieni tą umiejętnością przez 6 s zadają mniejsze obrażenia Cthulhu. Umiejętność ta nakłada 1 kumulację Udręki, a jeśli trafiony wróg zwrócony był przodem do Cthulhu – to 2 kumulacje, lub przestrasza ich, jeśli już znajdują się pod wpływem Szaleństwa. Udane skonsumowanie Szaleństwa na stałe zwiększa bazowe łagodzenie tej umiejętności.
  • Bagno - Cthulhu przyzywa portal tworząc złowrogie bagno spowalniające w lokalizacji docelowej. Podczas aktywacji umiejętności Bagno rozszerza się, a portal wystrzeliwuje dwie porcje zepsucia, które trafiają wszystkich wrogów znajdujących się w Bagnie zadając im obrażenia. Pierwszy strzał spowalnia także wrogów, zaś drugi zakorzenia ich. Oba nakładają po 1 kumulacji Udręki. Wcześniejsze anulowanie umiejętności wstrzymuje wzrost Bagna oraz wystrzały portalu.
  • Fala terroru - Cthulhu tworzy dwa wirujące pociski po swych bokach, rozwijając skrzydła i rzucając się do przodu. Trafieni bogowie otrzymują obrażenia, zostają ogłuszeni i odrzuceni do tyłu. Pociski lecą odrobinę wolniej, ale mają większy zasięg i także zadają obrażenia wrogom. Wrogowie trafieni przez Cthulhu lub pociski otrzymują 1 kumulację Udręki.
  • Otchłanie szaleństwa - Cthulhu ujawnia swą prawdziwą postać i przenosi pole bitwy do R’lyeh, zaś wszyscy bogowie złapani w pobliżu otrzymują obrażenia. Znajdując się w tej formie Cthulhu zyskuje dostęp do nowych umiejętności. Wrogowie w pobliżu Cthulhu otrzymują kumulacje Udręki. Jeśli są zwróceni w jego stronę, otrzymują je szybciej. Wrogowie otrzymują też efekty osłabienia od Przerwy zdrowotnej, przez co mogą zadawać Cthulhu mniej obrażeń. Ach, no i „Ph’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn”.

Umiejętności prawdziwej formy:

  • Odcięcie - Cthulhu smaga grunt pod sobą, tworząc 3 duże pociski. Pociski te zadają obrażenia wrogom i nakładają kumulujące się osłabienie redukcji ochrony. Umiejętność ta nie aktywuje efektów przedmiotów.
  • Spustoszenie - Cthulhu wystrzeliwuje niszczący ładunek energii psychicznej, który zadaje obrażenia wrogom i wyrzuca ich w górę.
  • Transfuzja - Cthulhu przesyła swoją własną siłę życiową w obszar wokół siebie, zapewniając sojusznikom leczenie, szybkość ruchu oraz siłę/moc. Także wrogowie zostają trafieni i otrzymują tym więcej obrażeń, im bliżej Cthulhu stoją. Umiejętność ta zadaje Cthulhu obrażenia w wysokości 6% jego maks. zdrowia. Jeśli Cthulhu ma poniżej 20% zdrowia, umiejętność ta nie zadaje mu obrażeń, lecz efekty dla sojuszników zostają zmniejszone o 50%.

I tym przerażającym akcentem kończymy na dzisiaj!

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze