Rozpoczęło się od Fortnite, do którego Jordan Brand wsadziło specjalną paczkę z limitowanym w rzeczywistości butami Travisa Scotta. Kilkanaście dni temu Call Of Duty ogłosiło współpracę z raperem Pusha T oraz adidasem. Pokazano model adidas Ozweego, który nawiązuje do Call of Duty Modern Warfare i nazywa się Kingslayer. Bez wątpienia jest to epicka nazwa.
Nie ma się co dziwić, że adidas mocno eksploruje środowisko, skoro w tym roku jako pierwsza firma obuwnicza na świecie, podpisała umowę sponsoringową z zawodowym graczem. Tym kimś jest Ninja. Prób przenikania było wcześniej więcej, szczególnie przy grach takich jak NBA 2K i Fifa, o czym możecie przeczytać w tym tekście.
Jeśli jesteś fanem Call of Duty, a także streetwearu, to może zainteresuje Cię ten właśnie model butów. Problem w tym, że adidas wyda zaledwie 300 par tych butów. Activision umożliwia natomiast ich wygranie, o tutaj w specjalnie przygotowanym konkursie dla miłośników serii.
Z całą pewnością fani gry będą zachwyceni detalami. Na tyle buta znajduje się element z napisem Going Dark, odnoszącym się oczywiście do gry. Wkładka wygląda jak mapa lub blueprint. Z boku obuwia znajdują się literki MW – czyli Modern Warfare. Generalnie całość prezentuje się po prostu fenomenalnie.
Ciekawe jak rozwinie się współpraca pomiędzy producentami obuwia i gier komputerowych. Nie jest tajemnicą, że wielu graczy to fani mody. Dobre przykłady tego, jak wygląda to w sferze popkulturowej, płyną z kina i filmów. Wiele produkcji filmowych i ich bohaterowie, byli przenoszeni na obuwie, a pary te uzyskiwały olbrzymie ceny – o czym piszą ciekawie w kontekście Halloween i butów z motywem Freddy Kruegera, redaktorzy bloga eobuwie.pl
Tekst dostarczony przez partnera