#reklama Black Energy Drink rusza z długofalową komunikacją dla graczy. KRÓLUJ W GRACH to seria działań marki BLACK ENERGY DRINK opracowana i realizowana przez Next Level Agency, tak aby rozszerzyć komunikację marki do graczy, spójnie z ideą KING OF THE NIGHT.
KRÓLUJ W GRACH Z BLACK ENERGY DRINK
Akcja jest zaplanowana na wiele miesięcy i w jej skład wchodzą m.in.: seria poradników, aktywacje influencerów, konkursy z wiedzy o grach, robione na zamówienie nagrody, jak i dedykowana aktywacja zakupowa. Pomysł został stworzony z myślą zarówno o nowych graczach, jak i starych wyjadaczach. Projekt angażuje wielu influencerów, dzielących się swoją wiedzą i pasją na różnych typach i tytułach gier, tak aby większość fanów gier znalazła coś dla siebie.
Każdy z miesięcy charakteryzuje się inną grą oraz ekspertami, których indywidualny styl będzie się od siebie znacząco różnił. Stąd też niezależnie od tego, czy jesteś fanem gier strategicznych, strzelanek, przygodowych czy też kompletnie nie jesteś związany z żadnymi gatunkami — znajdziesz w tym projekcie coś dla siebie!
„Projekt KRÓLUJ W GRACH jest nietuzinkowym przedsięwzięciem, stworzonym z myślą o graczach. Chcieliśmy zrobić coś, co nie będzie kolejną pustą promocją produktu, lecz projekt, z którego gamerzy będą mogli coś otrzymać” – stwierdziła Patrycja Giurko, Dyrektor Kategorii Napojów w Black Energy Drink.
Marka BLACK Energy to lider ilościowy wśród marek napojów energetycznych w Polsce, który szeroko komunikuje swoją platformę BLACK - King of the Night, łącząc markę ze wszystkimi aktywnościami, które dzieją się w nocy: “Jak noc to Black”.