Arms of God z nowym demem na Steamie!

arms-of-god-z-nowym-demem-na-steamie

Bramy piekła ponownie stanęły otworem! Arms of God to dynamiczny autoshooter nowej generacji, inspirowany klimatem serii Doom, nasycony krwią, metalową energią, z rozbudowaną mechaniką roguelite. Twórca gry przygotował nowy filmowy zwiastun, a z okazji Bullet Heaven Festival 3.0 udostępnił również demo, które jest już do ogrania na Steamie.

Arms of God to krucjata napędzana pięcioma rodzajami broni, metalem i boską furią

Arms of God, tworzone przez jednego dewelopera – Dominika Sójkę (Dark Jay Studio) i wydawane przez Galaktus Publishing, łączy intensywny system walki oparty na użyciu wielu rodzajów broni, rozbudowaną modularną ewolucję uzbrojenia oraz mroczny, stylizowany świat spustoszony przez demoniczne siły.

Arms of God wprowadza unikalny system walki, który pozwala graczom jednocześnie korzystać z pięciu typów broni dzięki świętym mechanicznym „ramionom”. Przebijając się przez zastępy demonów, gracze ulepszają, łączą i rozwijają swoje wyposażenie w prawdziwe maszyny zniszczenia, zdolne obracać hordy i bossów w perzynę. 60 unikalnych broni, zróżnicowane zachowania przeciwników oraz brutalna, metalowa sceneria pełna krwi, ognia i stali sprawiają, że każda potyczka staje się kreatywną, brutalną jatką.

Gracze odbudują i rozwiną Katedrę, centralne miejsce meta-progresji. W takich lokacjach jak Plac Treningowy, Zbrojownia, Komnata Alchemiczna czy Dzwonnica odblokują nowych bohaterów, wzmocnią broń oraz poszerzą wachlarz ulepszeń. Dzięki 10 grywalnym postaciom, ręcznie tworzonym modelom 3D i 60 starannie zaprojektowanym poziomom w piekielnych sceneriach, Arms of God oferuje stylową, atmosferyczną mieszankę szybkiej akcji i satysfakcjonującego rozwoju.

Wersja demo dostępna jest już na platformie Steam. Premiera Arms of God planowana jest na pierwszą połowę 2026 roku, a dokładna data zostanie ogłoszona w późniejszym terminie. Pełna wersja gry zostanie rozszerzona o kompletny tryb fabularny składający się z 4 aktów, dodatkowych bossów, zaawansowane systemy Katedry, dedykowany tryb Endgame, więcej pobocznych celów i wiele innych funkcji, które nie zostały jeszcze ujawnione.

Podobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Patryk "PefriX" Manelski
Patryk "PefriX" Manelski Autor artykułu

Samozwańczy specjalista od MMO, który w wolnym czasie uprawia cyfrowe pomidory w grach farmerskich. Pałęta się po różnych odmętach Internetu.

chat 0 Komentarzy

Podobne artykuły

Korzystając ze strony zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji.