BioShock Infinite

  • Autor: Adam Zientarski
  • Opublikowano: 27 Marzec 2013
  • Komentuj 8

Kup Grę | Wymagania sprzętowe | Video Rocka | Trailery

BioShock Infinite - Porównanie Graficzne

Testowano na:

Procesor: Intel i5 760 2.80 GHz

RAM: 8 GB DDR3 1600MHz

Karta Graficzna: ASUS Radeon 7970 HD Matrix Platinum

Płyta Główna: MSI P55A-GD55

System Operacyjny: Windows 7 Professional 64 bit

Rozdzielczość: 1920 x 1080

Przed Wami porównanie graficzne z gry BioShock Infinite. Poniżej znajdziecie 3 screeny dla każdego z 9 porównań. Na samym końcu możecie przeczytać jak wyglądały ustawienia graficzne dla poszczególnego screena oraz w pewnym sensie podsumowanie tego jak wygląda gra i jak wymagająca jest dla komputera.

Porównanie nr 1

Tomb Raider Jakość Najniższa (Test 1) Jakość Najniższa
Tomb Raider Jakość Średnia (Test 1) Jakość Średnia
Tomb Raider Jakość Najwyższa (Test 1) Jakość Najwyższa

Porównanie nr 2

Tomb Raider Jakość Najniższa
Tomb Raider Jakość Średnia
Tomb Raider Jakość Najwyższa

Porównanie nr 3

1 Jakość Najniższa
2 Jakość Średnia
3 Jakość Najwyższa

Porównanie nr 4

1 Jakość Najniższa
2 Jakość Średnia
3 Jakość Najwyższa

Porównanie nr 5

1 Jakość Najniższa
2 Jakość Średnia
3 Jakość Najwyższa

Porównanie nr 6

1 Jakość Najniższa
2 Jakość Średnia
3 Jakość Najwyższa

Porównanie nr 7

1 Jakość Najniższa
2 Jakość Średnia
3 Jakość Najwyższa

Porównanie nr 8

1 Jakość Najniższa
2 Jakość Średnia
3 Jakość Najwyższa

Porównanie nr 9

1 Jakość Najniższa
2 Jakość Średnia
3 Jakość Najwyższa

Jakość najniższa (Bardzo płynna gra, stale powyżej 60FPS):

Jakość Najniższa

Jakość średnia (Bardzo płynna gra, stale około 60FPS):

Jakość Średnia

Jakość najwyższa (Wciąż powyżej 60FPS, czasami spadki do 20-30 FPS):

Jakość Najwyższa

BioShock Infinite to na prawdę bardzo dobrze zoptymalizowana gra, która pójdzie na starszych komputerach i będzie wyglądać przynajmniej ładnie. Przy testach na jakości niskiej i średniej nie doświadczyłem żadnych spadków FPS poniżej 60. Tutaj będzie ich dużo dużo więcej niż 60, chyba że włączycie Blokadę Liczby Klatek - co polecam, ponieważ ta opcja odpowiada za synchronizacje pionową. Podczas gry na najwyższej jakości miewałem pewne dziwaczne spadki klatek do 20-30. O dziwo nie przeszkadza to w rozgrywce, bo zaraz po takim spadku, powraca do 60FPS. Być może jest to związane z wczytywaniem tekstur.

Skupmy się jednak na samej jakości grafiki. Jest pięknie, ba! przepięknie! Jakość najniższa jest zjadliwa a średnia wygląda niemal identycznie jak najwyższa. Lupy w dłoń i szukać różnic między średnią a najwyższą. Jakość tekstur oraz cieni troszkę się różnią, ale kto podczas dynamicznej rozgrywki w strzelance zauważy takie detale? Ogólnie BioShock Infinite może zachwycić świetnym światłem, wodą i bardzo ostrymi teksturami. Artystycznie to majstersztyk, choć może jest mało obiektów w zewnętrznych lokacjach, przez co mamy wrażenie pewnej pustki. Z drugiej strony, być może właśnie tak wyglądałby świat w chmurach?

Podsumowując; BioShock Infinite to wzór do naśladowania dla innych twórców, którym zależy na ładnej i dobrze zoptymalizowanej grze. Jest się z czego cieszyć.

A jakie są Wasze spostrzeżenia?

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze