BioShock Infinite
- Autor: Adam Zientarski
- Opublikowano: 27 Marzec 2013
- Komentuj 8
BioShock Infinite - Porównanie Graficzne
Testowano na:
Procesor: Intel i5 760 2.80 GHz
RAM: 8 GB DDR3 1600MHz
Karta Graficzna: ASUS Radeon 7970 HD Matrix Platinum
Płyta Główna: MSI P55A-GD55
System Operacyjny: Windows 7 Professional 64 bit
Rozdzielczość: 1920 x 1080
Przed Wami porównanie graficzne z gry BioShock Infinite. Poniżej znajdziecie 3 screeny dla każdego z 9 porównań. Na samym końcu możecie przeczytać jak wyglądały ustawienia graficzne dla poszczególnego screena oraz w pewnym sensie podsumowanie tego jak wygląda gra i jak wymagająca jest dla komputera.
Porównanie nr 1
Porównanie nr 2
Porównanie nr 3
Porównanie nr 4
Porównanie nr 5
Porównanie nr 6
Porównanie nr 7
Porównanie nr 8
Porównanie nr 9
Jakość najniższa (Bardzo płynna gra, stale powyżej 60FPS):
Jakość średnia (Bardzo płynna gra, stale około 60FPS):
Jakość najwyższa (Wciąż powyżej 60FPS, czasami spadki do 20-30 FPS):
BioShock Infinite to na prawdę bardzo dobrze zoptymalizowana gra, która pójdzie na starszych komputerach i będzie wyglądać przynajmniej ładnie. Przy testach na jakości niskiej i średniej nie doświadczyłem żadnych spadków FPS poniżej 60. Tutaj będzie ich dużo dużo więcej niż 60, chyba że włączycie Blokadę Liczby Klatek - co polecam, ponieważ ta opcja odpowiada za synchronizacje pionową. Podczas gry na najwyższej jakości miewałem pewne dziwaczne spadki klatek do 20-30. O dziwo nie przeszkadza to w rozgrywce, bo zaraz po takim spadku, powraca do 60FPS. Być może jest to związane z wczytywaniem tekstur.
Skupmy się jednak na samej jakości grafiki. Jest pięknie, ba! przepięknie! Jakość najniższa jest zjadliwa a średnia wygląda niemal identycznie jak najwyższa. Lupy w dłoń i szukać różnic między średnią a najwyższą. Jakość tekstur oraz cieni troszkę się różnią, ale kto podczas dynamicznej rozgrywki w strzelance zauważy takie detale? Ogólnie BioShock Infinite może zachwycić świetnym światłem, wodą i bardzo ostrymi teksturami. Artystycznie to majstersztyk, choć może jest mało obiektów w zewnętrznych lokacjach, przez co mamy wrażenie pewnej pustki. Z drugiej strony, być może właśnie tak wyglądałby świat w chmurach?
Podsumowując; BioShock Infinite to wzór do naśladowania dla innych twórców, którym zależy na ładnej i dobrze zoptymalizowanej grze. Jest się z czego cieszyć.
A jakie są Wasze spostrzeżenia?
Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!
Komentarze