Beta Fall of Oriath

  • Autor: Broda ty
  • Opublikowano: 15 Czerwiec 2017
  • Komentuj 0

Studio Grinding Gear Games jakiś czas temu chwaliło się rozbudową swojego studia, a pod koniec 2016 roku do ekipy GGG trafił David Brevik - człowiek odpowiedzialny za serię Diablo. Już za miesiąc kolejny kamień milowy w historii tego aktualnie najpopularniejszego hack'n'slash - nowe rozszerzenie nazwane Fall of Oriath. Przyjdzie nam zabijać bogów! Tymczasem ogarnąłem betę poprzedzającą wyjście dodatku. Czego możemy się spodziewać?

Przede wszystkim mamy otrzymać aż 6 nowych aktów - bazowo Path of Exile posiada cztery. Produkcja Grinding Gear Games zostanie podzielona na dwie części. Pierwsza część fabularnie będzie toczyć się do aktu piątego, część druga od piątego do dziesiątego. Wielkim zmianom ulegnie też system stopni trudności - podział na "Normal", "Cruel" oraz "Merciless" zniknie. Zamiast tego, cała "trudność" gry zostanie rozłożona na 10 aktów. Oczywiście system map pozostanie - gracze lubiący większe wyzwanie i losowe mapy o najróżniejszych zmiennych dalej będą mogli grać używając tzw. atlasu światów.

Jak zdobyć dostęp do beta testów? Pierwszą opcją jest... szczęście. Wystarczy przeglądać swoją skrzynkę email oraz przypiętą skrzynkę na oficjalnej stronie - oczekiwać na wiadomość o zaproszeniu do testów. Druga opcja to zakup pakietów wspierających twórców gry - w nich znajdziemy tradycyjnie skiny, skórki, animacje na postać, nieco walutki na dodatkowe wydatki oraz właśnie klucz do betatestów. Czy warto? Zdecydujcie sami - Fall of Oriath ma ruszyć po 11-tym lipca, kiedy to beta zostanie wyłączona.

Nowością jest system panteonu - w trakcie przygody w sześciu nowych aktach w Fall of Oriath przyjdzie nam zmierzyć się z 24 nowymi ciężkimi bossami. Część z nich to przeciwnicy fabularni, zaś szesnastu to członkowie opisywanego Panteonu - czterech głównych i dwunastu pobocznych. Kiedy damy radę ich pokonać w Panteonie będziemy mieć opcję aktywacji jednego perka dla głównych bóstw i jednego dla pobocznych - każdy z pokonanych daje nam inną moc, którą możemy wykorzystać kreując swoją postać.

Wraz z lipcowym rozszerzeniem Fall of Oriath mamy otrzymać nowe legendarne przedmioty oraz tzw. skillgemy - część z nich twórcy już opublikowali na oficjalnym forum. W nowych aktach spotkamy wiele przeciwników, którzy "manipulują" efektami - na przykład podpaleniem, otruciem lub zadają obrażenia rozłożone w czasie. Istotną rolę jaką odgrywają odporności na rózne typy obrażeń - np. ogień, chaos lub zimno podkręcono jeszcze bardziej.

Spore zmiany czekają też graczy, którzy grają postaciami wskrzeszającymi lub przywołującymi potwory - cała mechanika związana z tzw. minionami zostanie zmieniona. Do tego poprawki czeka system odpowiedzialny za obrażenia obszarowe i ich skalowanie względem innych skillgemów.

Większość zmian w Fall of Oriath dowiecie się z powyższego materiału, plus macie możliwość zobaczenia jak wyglądają nowe akty w Path of Exile i czym się wyróżniają. Graliście w dodatek w wersji beta? Możecie opisać swoje wrażenia w komentarzach.

Nie graliście jeszcze w Path of Exile? No to najwyższa pora poznać ten tytuł, a w lipcu rozpocząć swoją przygodę na poważnie wraz z nowym sezonem uruchomionym po premierze Fall of Oriath.

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze