Aaryn Flynn w Edmonton ale nie w BW

  • Autor: Kamila Zielińska
  • Opublikowano: 11 Marzec 2019
  • Komentuj 0

Aaryn Flynn pracował nad najlepszymi produkcjami BioWare. Od jakiegoś czasu jednak pracuje dla Improbable, twórców technologii SpatialOS, stanowiącej coś w rodzaju zewnętrznej usługi serwerowej ułatwiającej życie deweloperom niezależnie od wielkości projektu i ułatwiając implementację multiplayeru. Szef Improbable, Herman Narula, postanowił jednak rozszeżyć działalność firmy i wydać pod szyldem Nieprawdopodobnych również gry.

Odpowiadać za nie będą dwa oddziały. Jeden w Edmonton (pod przywództwem Aaryna), 50-osobowy team skupiający się na projektowaniu i programowaniu gier, a drugi w Londynie, któremu przewodzić będzie były producent wykonawczy Epiców i DICE, John Wasilczyk. Co ciekawe, to właśnie Epic Games wspiera Improbable finansowo w walce o porzucenie przez deweloperów silnika Unity (Improbable toczy batalię z Unity Technologies po tym jak odrzucili wsparcie technologii SpatialOS wystawiając deweloperów do wiatru) i przejście na Unreal Engine 4.

To na nim powstaną też przyszłe gry Johna i Aaryna. Narula nie wyklucza też, że studio zacznie się rozrastać i otwierać oddziały w innych miejscach. Możemy z tego wywnioskować, że w planach jest duża gra multiplayer, wykorzystująca to co Improbable ma najlepszego do zaoferowania, czyli własną technologię SpatialOS.

Więcej na temat przyszłości SpatialOS i zaplanowanych gier dowiemy się między 18 a 22 marca podczas Game Developers Conference.

[Źródło:improbable.io, gamespot.com]

 

 

 

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze