Gameplay z Succubus

  • Autor: Michał Wojewódka
  • Opublikowano: 24 Październik 2019
  • Komentuj 1

Madmind Studio pochwaliło się przed światem gameplayem z nowej gry Succubus. Filmik z wersji alfa oznaczonego 0,666 prezentuje rozgrywkę ze spin-offu Agony, ale czy pokazuje, że ponownie warto zaufać deweloperowi?

Succubus na górze kości

Agony czyli średni start

Agony to pierwsza gra od Madmind Studio. Z początku wydawało się, że dostaniemy dobry tytuł, który będzie zarówno szokować, jak i zachęcać do gry. Prawda okazała się jednak zupełnie inna. O ile rzeczywiście piekielna stylistyka dostarczała mocnych wrażeń, to sama rozgrywka nie powalała. Gra była pełna błędów, przeciwnicy zachowywali się dość dziwnie i na dodatek bez podkręcenia gamy, nie można było nic zobaczyć. Agony okazało się klapą i zebrała dość niskie oceny zarówno wśród recenzentów, jak i od graczy.

Madmind Studio podejście nr 2

Succubus na gameplay'u

Succubus ma zmazać, niesmak jaki pozostał po Agony. Sama gra została zapowiedziana już w grudniu, ale dopiero niedawno (21.10.2019) pojawił się gameplay. W grze jak łatwo się domyślić wcielimy się w tytułowego succubusa, który będzie przedzierać się przez hordy potępieńców i demonów. To właśnie na walce opierać ma się nowy tytuł od Madmind Studio i trzeba przyznac, że prezentuje się ona dość nieźle. Jest szybko, dynamicznie i dość krwawo. Przeciwnicy w większości, co prawda nie grzeszą inteligencją i raczej ślepo szarżują na nas, co nie odbiera przyjemności w szatkowaniu ich na kawałki. Do szatkowania dostępnych będzie kilka broni choć na razie, zaprezentowano tylko sztylety i miecz. Dostaniemy też do dyspozycji kilka zaklęć jednak na razie nie wydają się być one ani zbyt efektowne ani efektywne. Dużo lepiej prezentują się pułapki środowiskowe, takie jak wielkie macki wystające z ziemi, które to skutecznie pozbywają się naszych przeciwników. Cała walka, pomijając finishery, odbywa się w widoku pierwszej osoby. Obawiam się tylko tego, że rozgrywka dość mocno przypomina mi tą znaną z Dark Messiah Might and Magic, a jest to gra z 2006 roku.

rogaty demon

Succubus, czyli powrót do piekieł

Sama stylistyka gry Succubus przypomina to co widzieliśmy w Agony. Będzie mocno, krwawo i brutalnie. Poziom zaprezentowany w gameplayu to piekło w dość klasycznym rozumieniu. Pełne płomieni i lawy jaskinie przeplatane ruinami, po których snują się udręczone dusze i ich dręczyciele. Miejmy tylko nadzieję, że stylistyka ulegnie zmianie i nie będziemy cały czas raczeni widokiem morza płomieni. Madmind Studio znów postanawia iść w szokujące sceny pełne gore i seksu. Będzie więc wyrywanie płodów, zabijanie niemowląt i współżycie z “gośćmi” piekieł. Co jakiś czas natrafimy też na trudne przejście gdzie widok z FPP przejdzie w TPP, a nasz succubus będzie, prezentować swoje wdzięki. Nie musze tutaj dodawać, że gra przeznaczona jest dla graczy pełnoletnich.

Prezentacja gry na pewno zachęca do przyglądania się dalszej pracy Madmind Studio nad grą Succubus. Nie należy tutaj jednak zapominać, że Agony przed premierą też budziło dość spore zainteresowanie, a ostatecznie przyniosło rozczarowanie.

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze