Fani są wierni, kiedy się o nich dba!
Activision Blizzard opublikowało 2 dni temu swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2017 roku. Radzą sobie bardzo dobrze, lepiej nawet, niż sami zakładali. Inwestorzy się cieszą, spółka się cieszy, a zera na koncie się mnożą. Co sprawia, że osiągają taki sukces raz za razem?
Około 80% dochodu stanowi cyfrowa dystrybucja. Zarówno ze sprzedaży gier, jak i innych form dochodu jak mikropłatności. Nie ma w tym nic dziwnego, bo ilość graczy w produkcjach
Blizzarda jest zatrważająca. Kilka dni temu, dokładnie 2 maja, taki
Hearthstone dobił do 70 milionów graczy. Zbiegło się to z wydarzeniem
''Podróż do wnętrza Un'Goro'', którego premiera spowodowała, że
''w karczmie jednocześnie pojawiło się jednego dnia więcej graczy z całego świata niż kiedykolwiek wcześniej'', a przynajmniej tak donosi agencja Monday PR. Z tego też powodu
Blizzard rozdaje nagrody i każdy, kto zaloguje się do gry dostanie 3 darmowe pakiety
Podróży do wnętrza Un’Goro. Kto nie lubi prezentów?
Prezenty, wyzwania... Oj wiecie jak utrzymać nasze zainteresowanie!
Jednak prezenty to nie jedyna mocna strona Zamieci. Traktują graczy -lub inaczej- klientów, jak ludzi. Cały czas dbają o rozwój każdej ze swoich produkcji i okazują swoim nawet najstarszym dzieciom ciągłe wsparcie. To sprawia, że niedoceniany trochę u nas w kraju Starcraft wciąż ma się dobrze, a fani poszczególnych produkcji
Blizza są bardzo wierni.
Bohaterowie z OV w HotSie to już norma
Widać to zwłaszcza po
Overwatchu i Heroes of the Storm, które wzajemnie się przenikają, i zaledwie parę dni temu do HotSa dodano mapę z OV - Hanamurę. Kolejna okazja do zainteresowania graczy i absolutne wykorzystanie potencjału zarobkowego obu gier. Przyciąganie graczy ciągłymi eventami i szansą na zdobycie darmowych skórek czy loot boxów nie przejdzie niezauważona.
Podejmij wyzwanie i zgarniaj nagrody! - Nic tylko grać!
Do tego wszystkiego nie zapominają o nowych graczach, do HotSa 2.0 powstał poradnik, który zapewne pomoże nowicjuszom przejść przez wszystkie wyzwania. Poradnik możecie znaleźć
TUTAJ.
''Celem przewodnika jest pomoc nowym oraz obecnym graczom. W przewodniku zamieszczono zaawansowaną wiedzę, która przyda się nawet doświadczonym weteranom. Dwa główne sekcje przewodnika to zasoby i filmy wideo. W sekcji zasoby znajdują się linki do popularnych zasobów społeczności, które polecamy. Filmy wideo są podzielone na trzy grupy: przewodniki podstawowe, zaawansowane oraz poświęcone konkretnym bohaterom.''
Starcraft II dostał za to nowego bohatera - Fenixa. Więcej o nim dowiecie się z filmu prezentującego dowódcę. Dodatkowym atutem Blizzarda jest to, że intensywnie promują swoje gry w e-sporcie. Podczas tegorocznego
BlizzConu rozegrane zostaną finału turnieju
Overwatch World Cup. Póki co wyłoniono 32 najlepsze drużyny do czterech turniejów fazy grupowej, awansowała również Polska, która zaraz za Norwegią zajęła 18 miejsce w rankingu umiejętności. Dwie najlepsze drużyny powalczą o zwycięstwo na
BlizzCon 2017.
Blizzard doskonale wie jakie kroki podjąć, żeby bank był syty i gracz był cały. Ilość pracy wkładanej w przedłużenie życia swoich produkcji zaskakuje i sprawia, że fani zamiast dawać kredyt zaufania po prostu ufają. Tu nie ma przypadków kupienia frazeologicznego
''kota w worku''. Wiemy za co płacimy, i właśnie to dostajemy. Żadnych haczyków i małych druczków. Ciągła praca nad rozwojem i wypuszczanie dopracowanych produktów. Nic dziwnego, że firma liczy swoje zera, zasłużyli na nie szczerością wobec fana.
Komentarze