David O'Reilly ogłosił wczoraj na blogu Playstation swoją nową grę o nazwie ''Everything''. Nie byłoby w tym nic specjalnego gdyby nie to, że autor chce żeby gracze mieli możliwość zagrania jako... wszystko!
Nie, nie chodzi tylko o jakieś konkretne postacie, samochody czy statki kosmiczne - kiedy O'Reilly mówi ''
wszystko'' to naprawdę ma to na myśli. ''
W Everything możemy wcielić się w każdą rzecz - jeśli ją widzisz możesz nią zagrać. Gra pozwala Ci zobaczyć cały wszechświat z perspektywy tysiąca rzeczy'' napisał na blogu.
Dlatego jeśli twierdząco odpowiedzieliście na któreś z pytań w zajawce (te z filiżanką i palmą kokosową) to wygląda na to, że O'Reilly przygotowuje grę właśnie dla Ciebie. ''
Możesz być czym zechcesz. Jeśli pragnąłeś zobaczyć jak to jest być koniem, spinaczem do papieru czy słońcem to ta gra jest dla Ciebie.''
Na pierwszym planie biedronka, w tle gracz jako trawa
Autor nie zdradza zbyt wiele na temat samej rozgrywki. Wiemy, że naszą główną mocą będzie ''
Bycie'', ale producent zapowiada że na tym zabawa z jego grą się nie skończy. Gracze mają posiadać także inne umiejętności, ale o nich na razie cicho-sza.
''
Everything to gra o wszystkich rzeczach jakie widzimy, ich związkach i ich punkcie widzenia. Mówiąc inaczej: nie ma żadnej różnicy między Tobą, a otaczającym Cię światem czy między poziomem, a bohaterem''. O'Reilly chwali się jeszcze, że jego gra proponuje nowy, niespotykany wcześniej w grach system budowania poziomów, w których wszystkie obiekty połączone są w jeden ekosystem co upodabnia ''
Everything'' do tego jak działa natura w prawdziwym świecie.
Nie spodziewałbym się jednak rozgrywki w stylu symulatora kozy, kamienia, niedźwiedzia, kromki i innych tego typu produkcji, które co rusz pokazują się na stronach z
crowdfundingiem. ''
Everything'' wydaje się grą dużo bardziej ambitną, ale na to o co dokładnie chodzi autorowi trzeba będzie chwilkę poczekać.
O grze wiemy jeszcze, że w pierwszej kolejności dostaną ją posiadacze
PS4, ale po pewnym okresie ekskluzywności trafi także na komputery osobiste. Kiedy? Twórcy mówią, że ''
jak tylko ją skończymy''.
W Everything nie będzie rzeczy niemożliwych
[źródło:
blog.us.playstation.com,
rockpapershotgun.com]
Komentarze