City, stworzone przez
Eidos Studios, to miasto pełne sprzeczności. Z jednej strony szybko rozwijająca się metropolia pełna okazji do szybkiego zarobku z drugiej gnębiona przez chciwego i okrutnego Barona nieszczęśliwa społeczność pełna zdesperowanych ludzi. Brzmi jak idealne miejsce na
łowy dla głównego bohatera - mistrza złodziejskiego fachu Garreta.
Miasto w którym została umieszczona akcja tej legendarnej już serii
skradanek to połączenie wiktoriańskiej architektury ze
steampunkowymi wynalazkami, a jeśli dorzucicie do tego szczyptę magii to wyłoni się Wam obraz w którym Garret czuje się jak ryba w wodzie. Pełne cieni i mroku City wrze. Nie dość że Baron za pomocą znienawidzonej straży miejskiej trzyma wszystkich mieszkańców w żelaznym uścisku to jeszcze miasto nawiedziła zaraza dziesiątkująca populację czyniąc życie jeszcze bardziej nieznośnym.
Zamieszanie i niepewność postanawia wykorzystać nasz bohater - wszak jesteśmy złodziejem i nic nie cieszy nas bardziej niż wzbogacenie się kosztem innych, zwłaszcza kiedy Ci ''inni'' to bogaci mieszkańcy City. Jednak, chcąc nie chcąc, Garret zostaje uwikłany w intrygę, która zaważy na przyszłości miasta.
Thief kontynuuje to co widzieliśmy w poprzednich odsłonach serii - gracz będzie miał sporą dowolność w wyborze sposobu wykonania zadania. Wykorzystują specjalistyczne złodziejskie przedmioty włamujemy się do domów ''elity'' przy okazji rozwiązując zagadki, które pchają fabułę do przodu.
tt Garret dysponuje wieloma talentami umożliwiającymi mu eliminację przeciwników, jednak jako mistrz złodziei najlepiej czuje się cieniu a jego bronią jest niewidzialność.
http://youtu.be/1uyJl8-pol4
Komentarze