Współpraca

JaRock.pl to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży nowych mediów, działająca na rynku od 2013 roku. Jesteśmy najbardziej rozpoznawalną marką z kategorii elektronicznej rozrywki w Polsce. Mamy możliwości i doświadczenie w prowadzeniu szerokiego rodzaju kampanii, które przygotowujemy specjalnie pod potrzeby klienta.

O nas

Jesteśmy specjalistami w organizacji turniejów esportowych, pomagaliśmy wprowadzać na rynek takie marki jak Fantasy EXPO Challenge, T-Mobile Liga Akademicka czy Ekipa z Plusem. Organizujemy największe eventy charytatywne w polskim internecie - Ja,Paczka oraz Jarock dla WOŚP. Mamy bardzo duże doświadczenie we wprowadzaniu marek technologicznych na polski rynek. Dzięki naszej pomocy marki takie jak X-Kom, Asus czy PlayStation są pionierami w swoich branżach. Kompleksowo kreujemy i realizujemy kampanie dla marek szukających zwiększenia zainteresowania swoimi produktami wśród szeroko pojętej społeczności graczy.

Nasi Twórcy

Przetarliśmy ścieżkę polskiego streamingu, wykreowaliśmy i zrzeszamy najbardziej opiniotwórczych influencerów takich jak Rock, Izak, Nervarien, Łosiu, HighStyled czy Jakub ‘’Kromka’’ Górka. Odpowiadamy za rozwój najbardziej wartościowych i docenionych przez społeczność twórców life-streamingowych, dbamy o jakość i dopracowanie wizji marki.
Wiemy co widz ogląda i w jakiej formie najlepiej to podać  - nasz content jest zawsze najwyższej jakości.

Live

Wasza firma szuka dotarcia do szybko rozwijającej się społeczności graczy, niekonwencjonalnej formy promocji w audycjach na żywo? Szukacie najlepszych na rynku? JaRock.pl to odpowiedź na Wasze potrzeby!

Nasze realizacje:

  • Ekipa z Plusem

Ekipa z Plusem to popularni influencerzy - ambasadorowie marki PlayStation w Polsce. Twórcy korzystają z produktów Sony, uczestniczą w ważnych wydarzeniach oraz przedstawiają PlayStation. Ekipa z Plusem buduje świadomość marki wśród swoich fanów oraz promuje usługę PS Plus.

Liczby - miesięcznie:

Liczba aktywności: 40-100

Wyświetlenia w social media: 80 000 - 250 000

Minuty obejrzane na live: 300 000 - 1 500 000

Liczba lajków pod materiałami -  5 000 - 15 000

Jednym z eventów była realizacja przygotowana z x-kom oraz Lenovo. Uczestniczący w przedsięwzięciu influencerzy osadzili grę Playerunknown's Battlegrounds w rzeczywistości. Ekipa JaRock czuwała nad przebiegiem transmisji, oferowała zaplecze prasowe oraz dbała o zespół komentatorski. Impreza miała dwie edycje i będzie kontynuowana w przyszłości.

Eventy:

Mamy też sporo doświadczenia w organizacji eventów offline:

  • II sezon T-Mobile Ligi Akademickiej

  • E3 2017/2018

  • Strefa X-kom/Huawei na IEM 2018

  • Strefa Acer/Huawei na IEM 2018

  • 3 edycje Japaczki

  • 4 edycje WOŚP z Jarockiem

  • Zorganizowanie finałów II sezonu T-Mobile Ligi Akademickiej na Politechnice Wrocławskiej.

  • Obsługa stoiska firmy x-kom na IEM 2018. Odpowiadaliśmy między innymi za transmisję online ze stoiska x-kom, przygotowanie programu wydarzenia (konkursy, turnieje, zaangażowanie twórców internetowych) oraz rozpromowanie marki x-kom wśród naszej społeczności.

  • 2 edycje offline E3 z JaRock

 

Nasza specjalizacja to:

  • tworzenie contentu na platformy live streamingowe

  • ocena kampanii marketingowej pod względem potencjalnych zasięgów oraz jej opłacalności

  • analiza rynku internetowego

  • ocena produktu i jego potencjału do wejścia na rynek

  • dotarcie do określonej grupy docelowej młodzieży w wieku 11-18 lat oraz mężczyzn w wieku 18-39

  • dobór odpowiednich twórców pod konkretną markę/produkt

  • produkcja video

  • realizacja wydarzeń online/offline
     

Zachęcamy do kontaktu pod adresem [email protected]