Evolve - klasy postaci

  • Autor: Adam Berdzik
  • Opublikowano: 03 Luty 2014
  • Komentuj 6
258014250 O Evolve, FPSie ze studia Turtle Rock pisałem wcześniej tutaj, teraz czas abyście dowiedzieli się o grze trochę więcej.  Dla przypomnienia - zaplanowana na jesień tego roku pozwoli 4 graczom wcielić się w drużynę, której zadaniem będzie pokonanie rdzennego mieszkańca planety Shear. Obcy będzie górował nad Wami siłą i wielkością, a dodatkowym smaczkiem ma być to, że kontrolował go będzie piąty zawodnik. Szykuje się naprawdę interesująca sieciowa strzelanka, w której będziecie mieli okazję zmierzyć się z Rockiem jako Obcym. Miodzio prawda? Gracze, którzy wcielą się w łowców do wyboru będą mieli 4 klasy postaci: szturmowca, medyka, trapera oraz żołnierza wsparcia. Nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć, że każda klasa różni się od siebie a kluczem do zwycięstwa będzie ścisła współpraca między łowcami. evolve dalsze info Ci z Was, którzy wybiorą szturmowca imieniem Makarov na pewno nie będą narzekać na siłę ognia. Wyposażony w działo laserowe może siać destrukcję na bliski dystans. Obcy, który okaże się na tyle sprytny aby trzymać się poza zasięgiem laserów, musi się z liczyć z gradem kul, który niechybnie na niego spadnie, kiedy szturmowiec przerzuci się na swoją drugą ulubioną broń - karabin szturmowy. Jego zadaniem będzie zadanie jak największych obrażeń Obcemu. Dzięki wyposażeniu w osobistą tarczę szturmowiec może też przyjąć sporo ciosów na siebie. Idealna klasa dla tych z Was, którzy lubią stawać z przeciwnikiem twarzą w twarz.

val_run1_610

Grający medykiem gracze wcielą się w Val, specjalistkę od anatomii i leczenia. Ta postać będzie kimś zdecydowanie więcej niż klasycznym medykiem jakich znamy z innych gier i jej rola  ma być dużo większa. Uzbrojona w różne medykamenty może z powodzeniem leczyć pozostałych łowców z dystansu (jeśli więc jesteś Obcym warto atakować najpierw ją, tak aby uniemożliwić reszcie drużny regenerację). Na wyposażeniu medyków znajdzie się również działo anty-materii, które oznacza drużynie słabe punkty w obronie Obcego.  Dzięki temu możemy zadawać Rock...ops...Obcemu większe obrażenia.

griffin-close2_610

Wcielając się w trapera imieniem Griffin musimy przygotować się na polowanie. Rolą trapera będzie znalezienie Obcego tak, aby ten nie znalazł nas. Na szczęście Griffin będzie dobrze przygotowany do tego zadania. Wystarczy popatrzeć na jego ubiór i już wiadomo, że facet wie co w trawie piszczy. Uzbrojony w potężny harpun powiązany ze strzelbą energią elektryczną, staje się idealną osobą do spowolnienia potwora. Kiedy uda nam się przyskrzynić Obcego, energia przywiązuje potwora do trapera uniemożliwiając mu ucieczkę. Oczywiście odpowiednio zdeterminowany Obcy może oswobodzić się z pułapki, jednak kosztem stracenia z oka pozostałych łowców, którzy tylko czekają na taką okazję. Jak na prawdziwego człowieka lasu przystało Hank i inni traperzy mogą na mapie zostawiać specjalne dźwiękowe pułapki, które natychmiast przekażą mu kiedy Obcy będzie się starał koło nich przemknąć.

hank-firing

Hank to twardy żołnierz wsparcia, którego rolą będzie uspokajanie sytuacji i dopilnowanie, aby z pozostałymi łowcami wszystko było w porządku. Nie będzie to jednak troska jaką roztoczy nad nami medyk. Głównym zadaniem Hanka będzie maksymalizacja obrażeń jakie pozostali członkowie drużny zadają Obcemu (sam też będzie miał niemały wkład w siłę tych obrażeń).  Gracze kontrolujący Obcego na pewno nauczą się szczerze nienawidzić Hanka i pozostałych żołnierzy wsparcia. Uzbrojony w ''shield gun'' może zapewnić innym łowcom chwilą nietykalność. Jeśli więc użyjemy tej umiejętności na szturmowcu jego wartość znacznie wzrasta gdyż Obcy nie jest mu w stanie nic zrobić. Jednak skuteczność takiej tarczy jest bardzo krótkotrwała, a ponownie naładowanie broni będzie wymagało trochę czasu. Jeśli idzie o zadawanie obrażeń potworowi to żołnierze wsparcia używają przecinaków laserowych. Nie jest to może najbardziej finezyjna metoda jednak w bliskim kontakcie siła przecinaków ustępuje tylko szturmowcowi i jego potężnemu działu.

goliath_process_04

Na koniec zostawiłem sobie Obcego. Zdecydowanie najpotężniejsza postać w grze. Jeśli tylko dać mu szansę to z łowców zostałoby tylko wspomnienie. Według Turtle Rock Obcy ma być ucieleśnieniem prawdziwie dzikiej bestii. W swojej najmniejszej formie osiąga 3 metry, a kiedy spotkamy dorosłego już osobnika stanie przed nami góra mięśni wysokości 10 metrów.  Ciało Obcego to istna potęga, poruszający się na dwóch nogach w każdej chwili może zmienić się w czworonożną bestię o niespotykanej szybkości i zwinności. Jego potężny ogon nie tylko pozwala mu zachować równowagę, ale także służy jako potężna broń przed którą mało kto ma szansę uciec. Umiejętnie kierowany nie da najmniejszych szans ludzkim najeźdźcom.

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze