10 Chambers prezentuje zwiastun rozgrywki Den of Wolves!

10-chambers-prezentuje-zwiastun-rozgrywki-den-of-wolves

Kilka dni temu, podczas tegorocznej gali The Game Awards, szwedzki deweloper 10 Chambers zaprezentował pierwszy gameplay trailer swojej nadchodzącej gry Den of Wolves. Cóż to takiego? Najprościej opisać projekt, jako nowy Payday, ale od twórców niezwykle wymagającego GTFO!

Den of Wolves zaprasza na polowanie!

Liderem projektu jest Dyrektor Kreatywny Ulf Andersson, twórca wysoko ocenianych gier o napadach "Payday: THE HEIST" oraz "PAYDAY 2". Zwiastun rozpoczyna się od panoramicznego ujęcia linii horyzontu Midway City, dominowanej przez korporacje, gdzie ogromne wieżowce z logami potężnych korporacji przebijają chmury, tworząc scenerię dla tej ambitnej, nowej kooperacyjnej gry o napadach. Następnie przechodzi bezpośrednio do rozgrywki napadów.

Den of Wolves to kooperacyjna strzelanka pierwszoosobowa dla 4 graczy, która rozwija gatunek heist shooterów, łącząc tradycyjną rozgrywkę infiltracyjną z unikalnym elementem hakowania neuronowego. Akcja gry rozgrywa się w Midway City, strefie wolnej od korporacji, ustanowionej w 2035 roku w ramach Projektu HOPLON. Zbudowana na odległym atolu Midway na Oceanie Spokojnym, miasto powstało jako odpowiedź na dewastujące cyberataki sterowane przez sztuczną inteligencję, które niemal załamały globalną gospodarkę na początku lat 30. XXI wieku.

To, co pierwotnie było strefą wysokiego bezpieczeństwa dla korporacji, zaprojektowaną do ochrony kluczowej infrastruktury finansowej i technologicznej, przekształciło się w dystopijną metropolię, gdzie korporacje działają z nieograniczoną władzą i minimalnym nadzorem. Gracze będą eksplorować różne dzielnice Midway City, z których każda ma swój unikalny charakter i dominujące interesy korporacyjne.

Pierwszą dostępną dzielnicą przy premierze będzie Promise District, kontrolowana przez potężną korporację USTMAN SACS. Promise District charakteryzuje się dramatycznym, pionowym układem, gdzie status społeczny określa wysokość — od luksusowych górnych poziomów zarezerwowanych dla elit korporacyjnych po niszczejące slumsy na dole. W tym środowisku skrajnej nierówności i kontroli korporacyjnej gracze muszą poruszać się pośród zaawansowanych systemów nadzoru i skorumpowanych sił bezpieczeństwa, aby wykonać swoje skoki.

Zainteresowanych Den of Wolves zapraszam na Steama.

Podobał Ci się artykuł? Podziel się z innymi:
Patryk "PefriX" Manelski
Patryk "PefriX" Manelski Autor artykułu

Samozwańczy specjalista od MMO, który w wolnym czasie uprawia cyfrowe pomidory w grach farmerskich. Pałęta się po różnych odmętach Internetu.

chat 0 Komentarzy

Podobne artykuły

Korzystając ze strony zgadzasz się na użycie plików cookie. Więcej informacji.