Złapał Kozak RTSa...

  • Autor: Adam Berdzik
  • Opublikowano: 20 Maj 2015
  • Komentuj 2
Cossacks3_1920.0 Swego czasu pierwsza część Kozaków ukraińskiego studia GSC Game World nieźle zamieszała na rynku RTSów. 14 lat później twórcy zapowiadają grę Cossacks 3, która ma przypomnieć nam o czasach świetności tej serii.  Doskonale pamiętam jak wielkie wrażenie na mnie i moich 12-letnich wtedy kolegach zrobiła pierwsza część gry. Właściwie liczyły się wtedy tylko dwie produkcje: Tony Hawk Pro Skater 2 no i właśnie Kozacy. Każdy marzył wtedy o komputerze, na którym te gry odpalą się ''na ultrasach''. Ale do rzeczy. Cossacks 3 nie będzie zupełnie nową produkcją... to znaczy będzie, ale nie do końca. Dużo bardziej pasuje tutaj określenie ''remake'', choć trzecia odsłona serii nie będzie tylko i wyłącznie przystosowaniem Kozaków do współczesnych wymagań. scr4_exclusive.0 Oczywiście bez poprawy jakości grafiki nie może się obejść, ale GSC Game World planuje zrobić ciut więcej. Zmienią się ramy czasowe w jakich rozgrywana będzie kampania, która w ''trójce'' dziać się będzie na przełomie XVIII i XIX wieku, a więc około 200 lat później niż w oryginale. To co ponad dekadę temu wyróżniło Kozaków z tłumu RTSów był rozmach z jakim toczyliśmy bitwy. Tysiące jednostek walczących na ekranach monitorów robiły wtedy wielkie wrażenie. Współcześni Kozacy mają oczywiście zamiar iść nieco dalej  - ilość jednostek biorących udział w bitwach ma zamknąć się w obrębie 10 tysięcy. I tutaj uwaga -  każdemu widocznemu na ekranie żołnierzowi będziemy mogli wydać osobny rozkaz. scr2.0 Jak na RTSa przystało nie zabraknie opcji rozbudowy naszego państwa poprzez stawianie nowych budynków i zbieranie niezbędnych surowców. W nasze ręce oddanych zostanie 12 nacji ( między innymi , Prusy, Francja, Rosja czy Anglia). Każda ma dysponować unikalnymi jednostkami, każda też ma mieć swoje mocne i słabe strony. Wypróbować je będziemy mogli w trybie dla pojedynczego gracza, w którym czeka na nas pięć kampanii. W trybie dla wielu graczy na jednej mapie będzie mogło zmierzyć się siedmiu zawodników. HAjowNAb8Z5D.878x0.Z-Z96KYq Zwycięstwo w bitwie nie będzie zależało tylko i wyłącznie od ilości posiadanego wojska. GSC Game World chce by gracze mądrze korzystali z ukształtowania terenu. Pagórki i wzniesienia mogą pomóc nam zarówno chronić nasze wojska przed ostrzałem artyleryjskim jak i zwiększyć zasięg naszych dział jeśli ustawimy je na szczycie. No dobra, to kiedy Kozacy ukażą się na rynku? Twórcy celują jeszcze w ten rok, premiery należy spodziewać się więc na jesień. [źródło: cossacks3.compolygon.com]

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze