Już wkrótce szeregi bohaterów Heroes of the Strom zasili kolejny bohater z uniwersum Starcrafta. Tym razem to jednostka budowlana Protosów wcieli się w zabójczego robota.
Niech nie zmyli Was jego pochodzenie, ponieważ
Probiusz nie da sobie w rdzenie dmuchać. Ogół jego umiejętności sprawił, że będzie odgrywał rolę specjalisty, opierającego swoją moc na pylonach.
Swoją mechaniką
Probiusz przypomina
Gazola, ponieważ do prawidłowego działania wymaga wcześniejszego przygotowania pola bitwy. Jego umiejętności prezentują się tak:
Umiejętność podstawowa
- Przyzwanie Pylonu
- Probiusz przyzywa pylon, który wytwarza pole zasilające i zapewnia pole widzenia na obszarze wokół. Probiusz regeneruje manę wyłącznie w polu zasilającym.
- Aktywne mogą być maksymalnie 2 pylony.
Zdolności podstawowe
- Akceleracja (Z)
- Aktywuj, aby Probiusz zyskał premię 50% do szybkości ruchu na 5 sek. Otrzymanie obrażeń przerywa działanie efektu.
- Działanie pasywne: Probiusz porusza się o 10% szybciej i unosi się nad ziemią.
- Impuls Zakłócający (Q)
- Probiusz wystrzeliwuje przed siebie impuls energii, który zadaje 150 pkt. obrażeń wszystkim przeciwnikom, których trafi. Jeśli impuls trafi w centrum Szczeliny Przesyłowej, doprowadzi do jej wybuchu i zada dodatkowe obrażenia.
- Szczelina Przesyłowa (W)
- Probiusz otwiera w wyznaczonym miejscu niestabilną Szczelinę Przesyłową, której aktywacja zajmuje 1,25 sek. i która przez 9 sek. spowalnia pobliskich przeciwników o 20%.
- Aktywne Szczeliny Przesyłowe wybuchają przy kontakcie z Impulsem Zakłócającym i zadają 261 pkt. obrażeń pobliskim przeciwnikom.
- Działo Fotonowe (E)
- Probiusz przyzywa Działo Fotonowe, które zadaje 95 pkt. obrażeń na sekundę i działa 11 sek.
- Działo musi zostać postawione w polu zasilającym pylonu i dezaktywuje się, jeśli nie jest zasilane przez żaden pylon.
Zdolności bohaterskie
- Przeciążenie Pylonów (R)
- Zwiększa rozmiar pól zasilających pylonów i udostępnia im możliwość atakowania przeciwników i zadawania 110 pkt. obrażeń na sekundę. Czas działania: 10 sek.
- Działanie pasywne: Pylony otrzymują stałe osłony o wartości 50% ich maksymalnej wartości zdrowia.
- Brama Nicości (R)
- Tworzysz w wyznaczonej lokalizacji barierę z ciemnej energii, która działa 4 sek. Przeciwnicy, którzy dotkną bariery, otrzymują 64 pkt. obrażeń na sekundę i zostają spowolnieni o 80%, dopóki mają kontakt z barierą.
Po zapoznaniu się ze wszystkimi umiejętnościami naszego dzielnego robota wynika jasno, że będzie to jeden z bohaterów wymagających wielu godzin praktyki. Wraz z premierą nowego bohatera do gry zawita ulepszony interfejs oraz
rework Cho'galla, Arthasa oraz
Gazola.
[źródło:
us.battle.net, mmo24.pl]
Komentarze