Gra w otwarte karty

  • Autor: Mateusz Łysoń
  • Opublikowano: 20 Luty 2017
  • Komentuj 0
front W końcu ''Nilfgaard'' otrzymał należne wzmocnienie i jest teraz w stanie zmierzyć się z potęgą północy. Tym razem czarni postawili na rekonesans i z dziecinną łatwością odkrywają karty przeciwnika. OPIS2 Po ostatniej aktualizacji ''Nilfgaard'' otrzymał spore wzmocnienie mechaniki odkrywania kart i jednostek z nią związanych. Od teraz ''Mangonela'', ''Zwiadowca'' oraz ''Vanhemar'' są nieodzownymi elementami każdej talii, którą kieruje ''Emhyr Var Emreis''. grawotowarte Ta talia opiera się na naprawdę wielkich jednostkach, których siła rośnie wraz z każdą odkrytą kartą. Możliwość wzmocnienia wspomnianych jednostek zapewnia nam umiejętność dowódcy, ''Alchemicy'', ''Nilfgaardzcy Rycerze'' oraz ''Vattier De Rideaux''. PLUSY
  • Brak skomplikowanych kombinacji
  • Skuteczność w każdej rundzie
  • Możliwość zajrzenia w karty przeciwnika
  • Jednostronna ''Pożoga'' w postaci ''Geralta: Igni'' oraz ''Vilgefortza''
  • Kontrola nad stołem dzięki ''Yennefer: Klątwie'', ''Siewcy Zarazy'', ''Mangoneli'', ''Eganowi'' oraz ''Brzaskowi''
  • Siła jednostek skoncentrowana w kilku kartach
MINUSY
  • Wysoki kosz stworzenia
  • Zależna od ręki startowej
  • Podatna na efekty pogodowe
MULLIGAN Jest to najważniejsza część pojedynku. Na początek musimy zaopatrzyć się w jak największą ilość ''Mangoneli'', ''Alchemików'' oraz ''Nilfgaardzkich Rycerzy''. Ponadto warto poszukać ''Albricha'', ''Vattiera De Rideaux'' oraz ''Podwójnego Krzyża Alzura''. RUNDA PIERWSZA W pierwszym starciu z przeciwnikiem musimy zużyć jak największą ilość ''kart odkrywających'', które wraz z wcześniej zagranymi ''Mangonellami'' rozniosą jednostki przeciwnika w pył. Wynik tej rundy jest niezwykle ważny w skali pojedynku - wygrana zapewni nam możliwość pozostawienia kluczowych kart na ostateczną potyczkę. RUNDA DRUGA W rundzie drugiej kontynuujemy to, co zaczęliśmy we wcześniejszej - staramy się odkryć jak największą ilość kart przeciwnika, dzięki czemu nasze jednostki urosną jeszcze bardziej. Jeśli postanowiliśmy przeciągnąć pojedynek do następnej rundy, to warto pozostawić w ręku jedynie 2-3 karty (''Zwiadowce'', ''Vanhemara'' oraz ''Podwójnego Krzyża Alzura''). RUNDA TRZECIA Niezwykle ważne jest, aby wchodząc do rundy trzeciej obie strony miały jak najmniejszą liczbę kart, ponieważ nasze jednostki (wzmocnione szeregiem odkrytych kartoników) zapewnią nam ogromną przewagę. PORADY Ta talia jest jedną z najbardziej specyficznych wersji jaką widziałem przez całą karcianą przygodę. Pomimo tego, że wymaga szczęścia w dobieraniu kart, to jest w stanie pokazać swoją siłę praktycznie w każdym pojedynku. kk Grając tym zestawem niezwykle ważne jest zużycie ''Mangoneli'' oraz ''kart odkrywających'' w pierwszej i drugiej rundzie, dzięki czemu na rozstrzygające starcie zostaną nam tylko i wyłącznie wzmocnione jednostki.

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze