Fallout wraca do klasyki

  • Autor: Rivid
  • Opublikowano: 09 Grudzień 2015
  • Komentuj 0
blog-Fallout-2 Jeden z użytkowników reddita yttriumtyclief pokazał światu, jak mógłby wyglądać Fallout 4, jeśli byłby stworzony przez ekipę Black Isle. Rzut izometryczny zdecydowanie był moim faworytem, jeśli chodzi o gry Role Play Games. Pełne 3D czasami nie potrafi oddać odpowiedniego klimatu. Dobrym przykładem do przywołania jest Wasteland 2, w którego się dość mocno zagrywałem. Ustawienie izometrycznej kamery w Fallout 4 można uzyskać poprzez zmianę ustawień w plikach .INI. Niestety gra staje się niegrywalna, głównie z powodu nałożonych ograniczeń w zamkniętych pomieszczeniach. Gra się również rozpada w momencie wejścia w fazę walki. W tym trybie można jedynie się przechadzać po otwartym terenie. Jednakże działa to niezwykle na wyobraźnie i z chęcią bym zobaczył kolejną odsłonę serii w tym trybie! Jest możliwe? W mojej ocenie jest na to bardzo mała szansa. Bethesda musiałaby odrzucić kilka lat doświadczeń w walce z silnikiem graficznym 3D, co byłoby niezwykle kosztowne dla firmy. Ale może warto wysłać im sygnał, że chcielibyśmy coś takiego zobaczyć? Obejrzyjcie poniższe screenshoty i dajcie nam znać co na ten temat myślicie! [gallery columns="2" link="file" size="medium" ids="48073,48074,48075,48076,48077,48078"] Jeżeli jesteście zainteresowani grą Fallout 4, zapraszam do przyjrzenia się mojej recenzji gry, która wam pozwoli zdecydować, czy warto sobie zawracać głowę tą częścią serii. Pozdrawiam Szanowne Grono Graczy! [źródło: reddit.com]

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy do komentarzy. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji spoleczności brodaczy!

Komentarze