Co wiemy o Battlefront II?

Star Wars Battlefront II pojawi się 17 listopada tego roku i na papierze wydaje się znacznie lepszą grą niż poprzedniczka od DICE.

Wygląda na to, że twórcy odnieśli się do wszystkich stawianych pierwszemu Battlefrontowi zarzutów. Owszem, gra była piękna, ale na dłuższą metę brakowało jej głębi i zawartości, przez to szybko się nudziła i ostatecznie dla wielu graczy okazała się rozczarowaniem.

Dwójka” ma mieć wszystko to co jedynce brakowało. W grze pojawi się kampania dla pojedynczego gracza, w której wcielimy się w Iden Versio, żołnierkę sił specjalnych Imperialnej Floty, która nie pragnie niczego innego jak zemścić się na Rebelii za zniszczenie drugiej Gwiazdy Śmierci i zabicie jej ukochanego Imperatora. Za samą kampanię, która ma rozciągać się przez okres aż trzech dekad, nie odpowiada DICE, tylko studio Motive.

Poznajcie  Iden Versio - główną bohaterkę kampanii

Poznajcie Iden Versio – główną bohaterkę kampanii

Kolejną sprawą jest tryb multi, który zostanie znacznie rozbudowany względem poprzedniczki. Mowa była nie tylko o 40 graczach biorących na raz udział w bitwie, ale także powrót podziału na klasy – do dyspozycji będzie żołnierz, specjalista, żołnierz wsparcia i oficer. W Battlefront II pojawi się także większa ilość pojazdów, które dodatkowo będzie można personalizować. Powiedziano też kilka słów o kosmicznych bitwach – weźmie w nich udział 24 graczy, pokierujemy takimi ikonicznymi statkami jak Sokół Milenium czy należącym do Luke’a X-Wingiem.

Nawet 24 graczy na raz weźmie udział w kosmicznych bitwach

Nawet 24 graczy na raz weźmie udział w kosmicznych bitwach

Ukłonem w stronę fanów na pewno jest sięgnięcie po wszystkie części Gwiezdnych Wojen, a nie tylko starej trylogii tak jak w przypadku pierwszego Battlefronta. Na zwiastunie widzieliśmy Yodę, Kylo Rena, Dartha Maula, Luke’a Skywalkera czy Rey – myślę, że jeśli chodzi o bohaterów sagi to powodów do narzekań nie będzie.

Co interesujące – do gry trafi lokalny co-op, który pozwoli dwóm graczom na rozgrywkę na jednym monitorze korzystając ze split-screenu.

Battlefront 2 nie dostanie season passa

Battlefront II nie dostanie season passa

Battlefront II przynosi jeszcze zmianę w jednej najbardziej newralgicznej, z punktu widzenia graczy, sprawie – EA rezygnuje w grze z przepustki sezonowej. Dlaczego? Twórcy mówią, że nie chcą dzielić społeczności. ”Kiedy spojrzeliśmy na to w jaki sposób ewoluował Battlefront, z tymi wszystkim DLCekami, powiedzieliśmy sobie ”Wiecie co? Przy tej typu grze season passy to nie najlepszy pomysł. Musimy stworzyć coś lepszego” powiedział Bernd Diemer z DICE. Widać zarzuty jakie pojawiają się wobec Battlefielda I doszły do uszu dewelopera i wydawcy. W końcu.

Czego zabrakło podczas weekendowego pokazu? Trailer na pewno robi wrażenie, ale nie zobaczyliśmy choćby sekundy samego gameplaya, stawiam więc, że te zostanie pokazany podczas zbliżającego się EA Play. ”Jedynka” graficznie i dźwiękowo miażdżyła konkurencję, ”dwójka” zapowiada się co najmniej tak samo widowiskowo.

Mamy więc pełnoprawną kampanię dla pojedynczego gracza, tryb mutli z większą ilością pojazdów i bohaterów i brak season passa. Battlefront II zapowiada się na znacznie bogatszą grę niż pierwsze starwarsowe dzieło DICE. Gra pojawi się w sklepach 17 listopada, a jeśli zdecydujecie się na preorder (sami wiecie jak to z preorderami jest), to do świata Gwiezdnych Wojen wskoczycie trzy dni wcześniej.

Na gameplay musimy jeszcze poczekać

Na gameplay musimy jeszcze poczekać

[źródło: ea.com, mashable.com]

Pod tym wpisem można się reklamować. Jeżeli uważasz, że stworzyłeś bardzo dobry film związany z tematem wpisu, wklej do niego link w komentarzu. Najlepsze filmy zostaną tutaj na zawsze. Zapraszamy wszystkich do komentowania naszych artykułów. Czekamy na Wasze opinie. Do dyspozycji naszych czytelników oddajemy również forum dyskusyjne... serdecznie zapraszamy tam do rozbudowanych dyskusji i kooperacji społeczności brodaczy!